bereikbaarheid / reactie termijnen
Telefonische bereikbaarheid
Een goede telefonische bereikbaarheid is essentieel.
- Onze openingstijden zijn van half negen tot vijf uur.
- Ons telefoonnummer is 020-5312345.
- De kosten voor het bellen naar ons telefoonnummer zijn de reguliere kosten voor bellen in Nederland.
- Wanneer u ons belt dan komt u eerst in een keuzemenu met de volgende opties:
Toets 1 om een schade te melden
Toets 2 voor luchtvaartverzekeringen
Toets 3 voor drone verzekeringen
Indien u geen keuze maakt wordt u doorverbonden met een medewerker
- Wanneer wij u terugbellen dan doen wij dit zo spoedig mogelijk echter uiterlijk binnen 1 uur.
- Voor schademeldingen zijn wij 24/7 bereikbaar. U kunt gewoon naar ons algemene nummer bellen. Buiten kantoortijden zal de telefoon worden opgenomen door onze telefoon antwoordservice, Zij weten de juiste persoon van ons bedrijf te vinden die u binnen een uur zal terugbellen.
Reactietermijnen
Met betrekking tot post, email (en social media) hanteren wij de volgende reactietermijnen:
Hoofdprocessen
|
Reactietijd
|
Het beantwoorden van informatieverzoeken van de klant over bestaande en nieuwe verzekeringen
|
2 dagen
|
Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen
|
1 dag
|
Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen)
|
5 dagen
|
Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen
Binnen maximaal 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om uw schadeclaim definitief te beoordelen, wordt uw mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
|
5 dagen
|
Klachtenbehandeling:
|
klik hier
|