Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

  • 020-5312345
  • info@drie-ass.nl
Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Telefoon 020-5312345

bereikbaarheid / reactie termijnen

Telefonische bereikbaarheid

Een goede telefonische bereikbaarheid is essentieel. 

  • Onze openingstijden zijn van half negen tot vijf uur.
  • Ons telefoonnummer is 020-5312345.
  • De kosten voor het bellen naar ons telefoonnummer zijn de reguliere kosten voor bellen in Nederland.
  • Wanneer u ons belt dan komt u eerst in een keuzemenu met de volgende opties:

    Toets 1                                om een schade te melden
    Toets 2                                voor luchtvaartverzekeringen
    Toets 3                                voor drone verzekeringen
    Indien u geen keuze maakt wordt u doorverbonden met een medewerker     
  • Wanneer wij u terugbellen dan doen wij dit zo spoedig mogelijk echter uiterlijk binnen 1 uur.
  • Voor schademeldingen zijn wij 24/7 bereikbaar. U kunt gewoon naar ons algemene nummer bellen. Buiten kantoortijden zal de telefoon worden opgenomen door onze telefoon antwoordservice, Zij weten de juiste persoon van ons bedrijf te vinden die u binnen een uur zal terugbellen.  

 

Reactietermijnen

Met betrekking tot post, email (en social media) hanteren wij de volgende reactietermijnen:

 

Hoofdprocessen

   Reactietijd

Het beantwoorden van informatieverzoeken van de klant over bestaande en nieuwe verzekeringen

   2 dagen

Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen

   1 dag

Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen)

   5 dagen

Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen

   5 dagen

Klachtenbehandeling:     

   klik hier